Grrr

Men helt seriöst!
Orka få en uppstötning rakt i mitt ansikte när jag ska visitera dig. Ditt jääävla äckel! Han hade typ ätit Lahm å Ajin, tyyp något som luktar köttfärssvett! Jag dööör! Ryser fortfarande. Tur att jag vart löst från min position :) Sitter nu på jobbet kommer ha en jäävla lång rast nu, så jag inleder raster med att blogga lite, jaa jag vet jag har inget liv, inte ni heller haha ni som läser detta :P

Tara, jag och du ska flyy landet. Bort långt långt från Jakobsberg, till ett hemligt ställe. *drömmer*

Förstår inte hur man kan vara så egotrippad! Till alla er killar som gjort bort er! SKÄMS ni inte att höra av er 4 månader senare?? Och låtsas som ingenting alls. Räcker de inte med den smärtan ni redan gett oss??? Jag blir äcklad av mänskligheten, hur kan man vara så?
Tänk om jag vaknade en dag och hade en fjärrkontroll vid min sida, med en STOR röd knapp. Trycker du på den så kan du radera en människas liv från den här världen! Fem gånger får du trycka på den, sen är den borta. Jag vill haaa! Eller vänta hahaha va gullig jag är, vaddå bara fem gånger, man ska kunna trycka hur många ggr som helst :D Tänk va underbar världen skulle bli. Rensa bort alla idioter!

Tänker på livet och äter min pastasallad. Härligt!

Tänker på dig med, bara lite... ♥





Att slåss med troll och befria prinsessor det är att leva!


BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snuskigt! Vart jobbar du?

2010-08-26 @ 07:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0