Skratt och tårar är bara för oss dårar. *Emmas torra humor* haha

Jah, då va de dags igen...


Älskar att vara hemma hos Tara, man har alltid lika roligt. Riktig girlpower i den här lägenheten. Man blir en killhatare efter man varit här. ;) 

HAHAH,, jag döör, ni ska se Tara, hon sitter med sin Iphone och skriver i sin egna blogg, den gamla dåra. Hon har till och med tårar i ögonen.

BitterFittan: Va gör du Tara?
Tara: Jag skriver i min blogg, den känner sig ensam. Jag får ångest, att jag skaffat mig en annan.  

HAHAHHA Tara vänsterprasslar.

Shit va roligt. Gu va vi har skrattat och fått tårar av all skratt.

Och BitterFittan då. Hon sitter och skriver om alla gosaker som hamnat i lägenheten, sluta klaga du har redan tömt halva kylskåpet. HAHA.
Hon går runt här helt överlycklig. Har aldrig sett henne såhär. Hon ville t.o.m skicka ut ett sms till alla i hennes telefonbok. Men de kommer hon inte göra, för hon har inga vänner. Haha.
Jag orkar inte me henne, hon stressar mig. Paaniiik!



Älskar er tjejer. Alla är så speciella på sitt sätt. ♥

  


♥ Emma



Kommentarer
Postat av: Herkules

HAhahahahahahahahahaha skadade ni e :D ..

2010-08-24 @ 00:43:47
Postat av: Emma

Haha, vem är Herkules då? mjaaou*

2010-08-24 @ 00:46:00
Postat av: Herkules

Deeeet är jag, din konung du är min Xena :)

2010-08-24 @ 00:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0