Jag måste ha min morgon.

Tjena bloggen! ((:

Idag vakna jag upp med strålande humör. älskar sånna dagar, då man bara kan sova ut och mysa med sin underbaring Donna som låg tätt bredvid mig helt utsträckt som en människa. Såå mysigt. ♥
Efter många vändningar i sängen tog jag tag i min morgon och hoppade in i duschen med Lisa Ekdahl röst som strömmade ut ur högtalarna från min bergssprängare.

Älskar hennes röst och låtar, texterna är så genomtänkta och härliga. Alla hennes låtar är superbra, förutom när hon sjunger på engelska, haha. Då låter de inte bra. :P

Nu sitter jag här och väntar på att BitterFittan ska komma tillbaka, spännande. Va skulle jag göra utan henne. Min mobil skulle vara så tyst om hon inte fanns i min värld. haha ibland blir de lite fööör mycket samtal. Hahaha. men jag ringer väl lika mycket. Älskar dig mitt troll! ♥ 

Jag måste också skriva om min kärlek till cola. alltså Coca cola. Jag är heeelt besatt. Ibland kan jag bara sitta hemma och få panik för att jag inte har någon cola hemma. Kan bli irriterad, ofokuserad och allmänt virrig om jag inte får min dos cola per dag. Hahah, Har hänt att jag mitt i natten hoppat in i bilen och åkt till närmaste bensinmack som e öppen, och i mitt fall är de då Akalla eller Rinkeby. Vill jag ha nått så tar jag de också. ;)

Nä nu räcker de med massa onödigt snack, skönt att få skriva av sig lite. Haha.

Bjussar på en gammal bild på mig och min enda kärlek Donatella.



Och en av låtarna jag lyssnade på i morse. :D

 



♥ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0