Tro det eller ej, men ibland mår man bra av att gråta.

Godmorgon alla glada!
Igår natt va de en Helvetes natt. Kunde inte sluta gråta, usch måde verkligen skit. Söt som min Donnis e. Låg hon bredvid mig och bara stirrade på mig med hennes fina bruna ögon ca 2 cm från mitt ansikte, då och då gav hon mig en försiktig och tröstande puss. Hon gjorde så tills jag grät mig till sömns. Livet är inte lätt ibland. Blää. Så tänker man när man ligger där med svullna ögon och täppt näsa av allt gråtande, imorgon mår jag bättre, visst jag kanske inte gråter, men jag har blivit fucking förskyld. Aaaaah *skriker*. Hoppas BitterFittan vaknar snart så att jag kan fråga henne om min skumma dröm jag drömde idag. Hmm... Vakna iallafall med en dålig magkänsla. ((:
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0