Toarullen var min sovkamrat inatt. Aaaaptcho*

Godmorgon på er!
Fyyfaaan va jag mår bajs idag. Min näsa är täppt, mina ögon är jääättesvullna, Min hals gör ont och jag hostar, nyser och har ont i kroppen. Aaa jag har blivit ännu sjukare efter igår. då jag bytte ut Alvedon mot vodka. Haha och de funkade bra, jävligt bra,,,, DÅ!
Nu ligger jag här i sägen heelt förstörd. Host host* men de va värt de.
Gu va skoj vi hade de här, tyvärr så vann jag inga priser. :( haha men ja fick alla pennor Linda lämnade kvar från tipsrundan. Tack lindis! Nu blir mina lärare glada. Haha ((:



idag är vi bortbjudna hem till min älskade mami. Ska bli skoj. bara jag orkar hoppa in i duschen. Haha mitt hår behöver de. Haha. Nää orkar inte ens hålla upp mobilen längre så jag säger hejdå från mig och till er alla som också blivit sjuka (de är ganska många nu) krya på er. O va starka, vi klarar de här tillsammans.
Hahaha :P Juste Tara jag flyttar med dig! Så vänta på mig. Och sandra ska vi dra näst nästa helg eller, alltså då du är ledig? Får paaaniiik här i sverige. Kom o ta mig långt härifrån, klapp klapp* långt härifrån. *sjunger* tihi.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Angeliiina

Jag är också sjuk. Lider med dig emma. Pözzz

2010-08-30 @ 00:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0