Skumt samtal :S

Hahaha,, ja måste bara dela mig mig av en SJUK grej som hände precis.
De måste ju vara någon som driver med mig. HAHAH

Jag står i min pappas kiosk här i viksjö och plötsligt ringer telefonen och jag svarar.
Då är de en man med invandrarbrytning som pratar, brytningen var så extrem att jag förstod knappt vad han sa.

Jag bröja nästan skratta för att jag trodde att någon drev. men efter han förklarat varför han ringde så börja jag tro att han mena allvar.
Så mycket som jag förstod av samtalet frågade han om en svart väska som han tappat bort och han punkterade och repeterade att de stod något om irak på väskan.
Jag försklarade snällt att jag inte har sett eller ser någon väska här och att han får söka vidare. Då fortsätter han att prata om att han va i nån butik och att väskan e borta. Så börja han snacka om en bok på väskan. Förstod iiingenting. haha
Efter mycket snack så säger jag de igen att jag inte har någon väska här. Då kom han på att han kanske glömt den på bussen, så jag säger att han får prova ringa sl. Då börja han bli sur på mig och sa: "har do nommer till centrom". och de har jag ju inte.
Så han börja höja rösten och säger varför do inte hjalpa. hahahah,, helt sjukt. tillslut blev jag sur jag med och säger för att de inte finns nån väska här, du får ringa sl. de är inte mitt problem att din väska är borta. Så sa jag till honom att jag nu lägger på.
Direkt efter ringer telefonen igen, och han e skitsuuuur. Han halvskriker: du inte jobba, du inte jobba, du inte jobba, do ar skiiiiit! haha, o mitt svar var lite skratt och en tackning. så klickade han mig. HAHAHAH


De måste vara någon som driver med mig... eller? Han lät så verklig. ska man bli lite rädd för att stå här eller? Tänk om han kommer. scary. HATAR VIKSJÖ, sjuka människor som bor här. :S


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0