Regler är till för att brytas ;)

Okey, jag vet jag är sjukt mobbad. För typ 20 minuter sedan kom Jag på en regel som alla måste följa, endast skriva ett inlägg om dan. Men jag kan inte hålla mig.

Faaan vill redan nu vara hatisk och elak, men jag vill inte att ni ska hata mig redan.

Lite onödig skvaller:
Helt ärligt! Vem snor pepsiburkar å massa festisar å godis hahahahhahahah De gjorde man i 8:an,, alla i Nibble i allafall hahaha hur som helst vart jag mött av det, i den fina lägenheten som jag befinner mig i.. Aja Sucka är det enda man kan göra åt sånt. Grrrr...

Det bara kokar inom mig, sååå mycket haaat hahaha, tur att jag ska träffa A imorgon, ska bli underbart, hoppas ja på :D

Fina flickor skriver dagbok, dåliga flickor skriver blogg.


♥BitterFittan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0