Nån som vill hyra min fina lägenhet ???

♥Nää nu har jag bestämt mig att så fort jag hyr ut lägenheten så drar jag till Spanien i några månader och kopplar av istället.


BENIDORM

Jag har inget att göra här för så som de ser ut kommer jag nog ta livet av mig om jag fortsätter vara kvar här, jag känner att de räcker nu med alla problem, räcker med stalkers som inte låter mig leva ifred.

Hur fixar man hundpass?? Nån som vet?
Min mamma sa att de va 40 grader nu och jag känner att jag behöver vara med henne igen och skapa ett band som sprack för länge sen.
Mina kompisar är underbara jag älskar er!
Träffa precis på Arre på tåget :D hennes bror ska förlova sig och dom ska ha en liten familje fest, va kuuul, vem vill inte gifta sig med en advokat haha.

Idag jobbar jag med Emad och hans käft går alltid i 100 så tiden brukar gå snabbare de är vad jag behöver idag, tiden måste flyga förbi. Han gör alltid så goda sallader oxå mmmm ska säga till honom att göra en räk sallad med massa röd lök och burgul.
Så gott folk om ni känner nån som vill hyra min lägenhet helt ny möblerat hör av er!!!!!!!!!!!!!!!!!

♥ TARA

Kommentarer
Postat av: raghad

haha taraaa jaaaaaag vill =D! Vad går den på i månaden? Om jag lyckas skaffa jobb samtidigt som jag nu pluggar så kmr jag lätt vilja det!

2010-08-30 @ 20:24:07
URL: http://raggodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0