Nån som är villig att ge mig massage?

Shiiiit, jag vaknade runt elva och skulle ta en promenad lite efter de men de började att regna så jag väntade lite,väntandet ledde till sömn.
Fick helt plötsligt ont i kroppen, jag förstår inte va de kan vara att jag får ont så ofta, så jag la mig igen i sängen tills kvart i fem typ.

BitterFittan ringde och sa att de skulle bli fest ikväll, så ikväll is the night vi ska festa loss!!

Här är en gammal goding;



Sen är jag lite arg på Fofinha The One som inte skriver nått, hon är otrogen mot oss =(

:P

Så nu ska jag dra upp min feta arsle och ta min jävla promend som jag tjatat om hahaha..
Så jag hinner fixa mig inför ikväll, Vi kommer att vara ungefär 18 pers hemma hos Emma, för hos mig går de ju inte att vara i lugn och ro utan att nån Terrorist ska förstöra de.

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0