Myskväll med mina bloggtjejer :)

Nu är jag proppmätt, stuvade makaroner med falukorv. Tro det eller ej men idag vare jag som var kock :) sjukt nöjd. De var super gott!

Samtalsämnet under middagen var det gamla vanliga. OM ER KILLAR! Varför lägger vi ner så himla mkt tid på er?? Varför?? Sjukt synd om oss, vi är hopplösa. Vi hatar er så mkt, men vi kan dessvärre inte vara utan er. Lär vi oss aldrig av våra misstag? NEJ!! ALDRIG!!! Kommer vi oss lära oss någon gång? NEJ!!!





Fofinha ligger och myser med Donna, Emma masserar Taras huvud

Tara
: Nästa kille jag blir tillsammans med ska massera mig varje dag.
Fofinha: Nästa kille jag blir tillsammans med ska vara min man.
Emma: tänker också så, han ska vara min man.
BitterFittan tänker: Hur ska man veta att nästa kille inte är ett rövhål som alla de andra man träffat???
(kan juh inte alltid kontra med negativa saker, så de blir tystnad)

Vi är såå olika, när vi tjejer sitter med varandra pratar vi om framtiden, fina och sööta saker om våra drömmar. Gamla fina minnen om killar vi träffat. (Inte jag då, finns inga såna minnen) hahaha Näää vi pratar bara om er. Får migräään!

Fofinha: Man måste verkligen lita på sin kille.
Ekaren Emma: Man måste verkligen det.
BitterFittan tänker: Hahahhaha lita my ass!

Hata, hata inte, hata, hata inte, hata!!!!! hahhaha Sprängs snart!

Emma: Man måste hitta en kille som inte flirtar med tjejer, han ska inte veta hur man pratar omkull en tjej.
Fofinha: Om han får omkull dig med GAME, så kan han få omkull nästa tjej med game. NEXT! Han är inte ny på marknaden. Han vet vilka knappar han ska trycka på. De vet precis hur de ska vara, skicka ett gulligt sms, vara kall, skicka ett nytt. Fatta hur mkt de han prövat sig fram om vad som funkar.
Tara: Mmm mmmm Mmm. (Hon lyssnar inte, haha hon njuter fortfarande av massagen)

Idag är en underbar kväll. Mina underbara bloggsystrar!

När kärleken blir undantryckt, tar hatet dess plats!



Förstår ni, ni förtjänar bara fötter!!!!!! SMUTS!!!

BitterFittan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0