Energitjuv!

Kom precis hem, var hos Tara en stund. Skönt att umgås med henne. :D

Känner mig lite som en energitjuv nu på senaste tiden. Tar mer än vad jag ger, pratar för mkt om mig själv å dålig på att lyssna på andra. Grejen är att jag verkligen lyssnar på folk som pratar med mig, men jag svarar i mina tankar. Lite konstigt, men jag tror att jag svarar fast jag gör det i mina tankar. Emma brukar alltid bli sur på mig pga det. Hon tror att jag inte vill höra, eller att jag är helt ointresserad av vad hon pratar om. haha Sötnos :) Tänker bara en massa nu för tiden. Lite för mkt.  

Idag var jag hos min underbara mamma och åt good mat och käkade en massa honungsmelon.

Jag ber verkligen till Gud att det jag håller på med nu ska gå igenom, annars vet jag inte vad jag ska göra. Kommer flyy landet!


Vill klättra upp i ett träd och bara sitta på en gren och rensa tankarna. Skulle verkligen göra det just nu, om det inte vore för insekterna och att klockan är tio över 2 hahaha, fan va rädd jag skulle bli om jag skulle vara ute och kollade upp i ett träd å sen få syn på en tjej med svart hår sitta i ett träd helt ensam. Hahahaha, skulle nog ringa psyket! :) Nää för mkt onödigt skitsnack från min sida!

Du får inte tysta mig med pussar. :P





Den som förbjuder kärleken lockar fram den.

♥BitterFittan



Kommentarer
Postat av: Tara

Ååå vilken fin bild de där är verkligen du haha

2010-08-30 @ 02:34:53
URL: http://akiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0