Money can't buy happiness but it can certainly rent it for a couple of hours.

Jasssåååå vi har redan fått 68 besökare på en timme och 94 sidovisningar, kan det bli bättre?!

Fofinha och Emma ni är grymma för ni va dom sista som man kunde tänka sig blogga..

Vill inte hänga ut nån i bloggen så jag döper honom till den omtalade personen, fick precis ett mail där han skriver hur glad han är att jag fixat en blogg utan lösenord eftersom jag för en vecka sen la lösenord på min andra blogg ;)
Förlåt men du är verkligen en jävla psykopat jag förstår inte vad ditt problem är!!!

Whatever som sagt ni vet ju hur de ligger till ;)



I can tell you're lying. Your lips are moving.

♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0