Lollos spaghetti med köttfärssås satt bra!

Nu är vi mätta och belåtna, Samar och Fofinha kom åxå för en stund sen.
Lollo och Samar har parkerat sina arslen på balkongen och vi andra degar på soffan.



Tog världens skönaste siesta innan och när jag vaknade 1,5 timme senare så kändes de som att jag hade sovit ut till imorn, fick panik och letade som en idiot efter mobil för jag hade tänkt att jag skulle ha fått miljoner samtal och sms från tjejerna.. men så va de ju inte =)

Gick upp från sängen, städade och tog en dusch! såå skönt sen gick jag ner och mötte upp Lollo och BitterFittan :D

VI HAR FÅTT 250 BESÖKARE NU !!!!
REKORD VI KNÄCKER ALLT OCH AAALLLLLAAA!
SNART BLIR VI RIKA ÅXÅ HAHA NU SK JAG INTE ÖVERDRIVA OCH ÖGA NÅTT.

Här bjuder jag på en bild när Emma har fått rymdpsykos, hon fick för sig att skydda sig mot UFO strålningarna som finns på Termo.



JAG HAR MEEEEENSVÄRK OCH JAG HAR PMS!!!

Fofinha sitter nu bakom mig och smaskar och de ända hon säger är AJAYEB!!
Emma försöker dansa som "SO YOU THINK YOU CAN DANCE"
Vill ni se hur de ser ut??

Nu ska jag vara social ;)

En blöt kyss

♥Tara

PS. BitterFittan skrek precis bakom mitt öra för att hon såg en fjäril, EN FJÄRIL!!!!! jag trodde hon såg en orm eller nått, Samar dödade den och Lollo gav henne ångest om att hon kommer få otur resten av sitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0