Lägg din hand på mitt hjärta, kom känn hur det brinner

Vilken spännande natt jag hade igår, hade precis kommit hem och satt min i sägen för att blogga, mamma ringer mig och kollar hur jag mår å så, då ringer I på andra linjen. I frågade mig om jag kunde följa med henne till hennes kusin pga en sak som jag inte tänker skriva ut här. Så jag tar en snabb promenix med Donna för att sen åka å plocka upp I.
När vi kommer dit möts vi av hennes två kusiner. Supersöööta! :) Jag och I gamade ordentligt, fanns massa gott att äta ;) I var redan full påväg dit, med det hejdade henne inte för att fortsätt att dricka! Jag driver inte Vodka å tre droppar energidtyck, inte konstigt att natten slutade som den gjorde. Vi tog me oss I's kussar och körde den ena hem till I's mamma, sen drog vi till stan för att hämta min käre bror, Isak. När vi är framme i Odenplan där han väntade, fick I för sig att gå ut å spy. Aaaa vi stannade upp minst 5 ggr på vägen hem.
Tycker också synd om bilägaren till den silvriga bilen som vart helt nerspydd. Bra jobbat I. Nää men de var såå himla synd om henne. Hon hade tårar i ögonen varje gång hon hade varit ute och Försökt spy. "Ska aldrig mer dricka" Upprepade hon. Konstgt nog ringde hon mig precis nyss, och bad om ursäkt! Hahahah Sötnos! Och sa att idag ska jag dricka med måtta! Tjejen ligger fortfarande och spyyr hemma haha å tänker på att dricka med måtta senare ikväll! You go girl! hahhahah PUSS!



Nej, inget smärtar en hjärtlös man!!!
Varför hör du av dig?? Jag kan inte förstå det??
Räcker inte de, de som du har gjort. "kom och vinka från balkongen". Helt seriöst, tror du att jag vill vinka till någon som dig? hur kan man skicka ett sånt sms? Kanske brist på ord, men spar på dina ord, vill inte höra från dig något mer. Det räcker! Tror du att jag bara bara glömmer människor som varit Elaka mot mig?? Jag kanske har förlåtit, för att lätta på mitt hjärta, men att allt ska vara som vanligt, det kan du glömma!
Kände på långa vägar...
Sjukt att jag ska behöva känna obehag av att gå hem till min syster! Har tyvärr bildat sånt stort hat. Vill verkligen att de ska försvinna. Är inte i dans med mig själv just nu =(

Min tankar har tröttnat på att mala, mina händer har tröttnat på att be
Min fötter har tröttnat på att vandra, Mina ögon har tröttnat på att se
Jag har snubblat, fallit, rest mig ur gruset
Men allt det där är över nu, för sen jag tog mig loss
Så vill jag inget veta, jag vill bara vara.

Trött på egotrippade människor!



♥BitterFittan








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0