Killar gå häng er jag ska börja träffa tjejer istället!

Ligger i min säng med täcket, öppnat fönstret för att de ska kännas extra skönare att ligga under täcket.
Nu känns de bättre i magen, blodet har börjat droppa :) en liten sömn sen är jag på topp igen.

Vet ni killar hur mycket ni äcklar mig? ni är vidriga jag ser inte en enda kille ute på stan som är snygg eller ens värda att titta på, vafan tror ni att ni är?
Vi kvinnor har makten vi kan få exakt vad vi vill!


Efter att man gått igenom ett helvete med någon så blir man sjukt äcklad av alla, man tror att alla killar är likadana, vilket ja tycker att ni är men många tjejer försvarar er ska ni åxå veta, jag tycker att dom är dumma för jag lovar att de spelar absolut ingen roll om hur underbar kille man träffar, det kan ta 10 år och då kan han visa sina äckliga sidor.

Tro inte för mycket på saker, va inte dumma tjejer!

Jag va den som trodde att jag hade världens underbaraste kille, han va underbar vår kärlek till varandra va extrem, vi äääääälskade varandra, påminde varandra varje jävla dag om hur mycket vi betydde för varandra,  Han gjorde bokstavligen allt för mig, va med mig hela tiden, lät inte mig må dåligt en enda sekund, varje gång jag såg honom så dunkade hjärtat trots att de hade gått några år. Han kunde skicka tio sms om dagen om vad jag betydde för honom.. TILLS EN DAG DÅ ALLT VÄNDE.
Han vart otrogen JA JAG KALLAR DE FÖR OTROGEN FÖR JAG VA DIN OCH DU VA MIN, och han råka göra en annan brud på smällen. Jaaahhhh!!

Så säg mig VAD FAN ÄR KÄRLEK IGENTLIGEN?

Varje gång en kille pratar med mig så blir jag bara illamående och vill spy på deras ansikte.
Jag bestämde mig för några månader sen att behandla vartenda jävel som skit och jag kan säga såhär, ATT JAG NJUTER AV DET :) känns skönt att trampa på killar så skönt som ni känner, så skönt känns de för oss att trampa på er.

Ibland tänker jag på att de va KARMA att jag fick tillbaka det på de här sättet, för i mina unga dgar så va de jag som spelade spelet och när jag träffade den här människan så visste jag inte om jag kunde hålla mig men en vän sa till mig en gång att när man älskar en människa så mycket så kan man inte spela med den människan och hon hade rätt, men jag fick tillbaka det istället av den killen jag dog för , för jag spelade fula spel med andra killar innan.

JAG TROR PÅ KARMA!





Kommentarer
Postat av: BitterFittan

OMG! Tara du kan verkligen läsa tankar. Mina tankar! Håller med dig till 1000000%



Vi försvinner snart! Bort bort, aldrig mer tillbaks!

2010-08-26 @ 17:37:25
Postat av: Ellen

tara ja har inga ord walla, en underbar människa som du bör fan inte va med om ngt sådan!!

du e värd mkt mer än så.. karma har du rätt i ja tror på karma mä.. gumman lev lev o lek lek o ha skoj , killar de finns gött om dom, de kommer en dag där du o vi tjejer finner killen, de kan ta tid, månader, åår, elle så finner man han redan imorn :) ja tror ja vet hur du känner dig o vidare, me ja tror ¨på dig och vet att du e stark som person.. drf fuck it o fuck alla :) de kommer komma tillbaka till han då kommer han förstå att de han gjorde mot dig borde han inte ens tänka tanken...

må bäst , o i like din blogg :)

2010-08-28 @ 11:33:25
URL: http://ellenkhatchadorian.blogg.se/
Postat av: Tara

Taaack så mycket underbara Ellen du är så söt, jo jag vet karma is a bitch hahaha, de kommer tillbaka till ALLA IDIOT TJEJER OCH KILLAR,

Jag har en egen blogg åxå hahaha skriv till mig på facebook så får du koden :P hahaha

Den är mer privat :P och de är sånt vi gillar hahha



ha de bäst gumman



pussssssss

2010-08-28 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0