Kärlek är ett lotteri, vill man vinna - måste man spela!

Iskallt att vakna upp ensam!
Vi tjejer pratade om en sak igår som jag kom å tänka på nu när jag ligger halvdöd i sängen. En man, man behöver verkligen en sån. Hahahha tyyp sova med, ringa till och sånt. Tjejkompisar kan ge dig kärlek men inte den närheten du MÅSTE ha. Någon som reagerar på att du sover oroligt, genom att tyyp trycka åt din hand, eller bara krama om dig lite exra hårt. (Fofinhas önskemål) Näää,,, killar är juh som droger, har man en gång träffat en kille, som du har fått de där som du verkligen alltid velat ha, kommer du mot alla odds fortsätta träffa honom. Blir som ett beroende/vana. Det är farlig! Hur som helst, som rubriken till det här inlägget lyder så är kärleken verkligen ett spel. Kan du spela dina kort rätt, vinner du tillslut. Men som lotter, hur mycket måste man inte köpa för att vinna, hahaha.

Vi tjejer pratade också om en grej som jag inte kunde släppa. Vi tjejer börjar nöja oss med skit! Varför ska man de? Alla mongokillar man träffar gör bara så att man blir mindre kräsen, och det är farligt.

Känns ändå ganska skumt att skriva i en blogg. Människor läser och dömer. De tror sig genom en blogg lära känna en. Intressant.

Aja, nu ska ja upp äta frukost, betala räkningar förbereda mig inför ett nattskift med mina kollegor som jag faktiskt har saknat! Så första dagen efter semestern är här :D



Gör som grodan - lev på hoppet (Emmas humor)

BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha sååå min humor!! ((: puss

2010-08-25 @ 17:17:31
Postat av: Tara

Asså du är så grym på att skriva!!!!!!!!!!!!!!!!

De där med lotteri är så passande

2010-08-25 @ 17:50:19
URL: http://akiiilla.blogg.se/
Postat av: BitterFittan

Hahahha,, Emma jag vet, riktig du! :P



Tack Tara! puss det är du som har lärt mig ;)

2010-08-25 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0