Jag ska gå i hennes skugga, om hon faller finns jag där.

Näää,, nu börjar jag bli sjukt nervös inför mitt möte med A, har inte ens sminkat mig. ;)
Ska bli så skönt att bara komma bort, men A kommer typ på hjärtattack av mig haha.

Buuuuuh för tidningen Slitz!

"Dags att dumpa sommarkatten? Att göra slut är aldrig kul, men sommartjejen hör till de allra mest lättdumpade." Helt seriöst varför skriver de inte tyyp, hur man ska behålla en tjej, tyyp hur man ska behandla henne. HAHAHA
Uppmuntrar idioterna att vara värre än vad de redan är, de har redan sina underbara äckliga kompisar som ger råd, som de själv aldrig skulle följa. Killar är sååå falska, 70 procent av alla fucked up förhållanden beror på killens kompisar.
Hade killkompisar förrut som kom överrens om när de skulle dumpa sina tjejer, den ena peppar sönder den andra, de höll på så i nån månad sen dumpade den ena sin brud, men den andra "kunde" inte, för att han tyckte synd om henne hahahahha. Sjukt falsk kompis! Fucka för din polare.

Kollade på Why did I get marrried? kolla på den så kommer ni se hur grabbarna i den filmen sitter och peppar varandra att man har laglig rätt att vara otrogen om tjejen inte har sex med dig på länge. Okey det är en film men ändå! hahaha

Inte bara de, finns det såå många killar där ute som vet att de ska dumpa sin tjej snart???!!! Vad väntar man påååå???? Hahahha Fega som fan.
Vi tjejer fungerar helt annorlunda, säger någon åt oss att en kille är dålig och att vi ska dumpa honom, vill vi ha honom mer, nästan i allafall. Vi tar egna beslut helt enkelt!


♥BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha brudar ni är bäst.

Såg er länk genom en kompis sida och jag fastnade helt.

Ni ligger redan på min favoritlista !!

2010-08-24 @ 11:10:30
Postat av: BitterFittan

Hahaha va kul att du tycker den är bra, fortsätt läsa de kommer mer intressanta inlägg <3

2010-08-24 @ 11:14:54
Postat av: Alexandra

Haha haha bitter fittan du är bara för skön. Slitz kan gå s*ga sig!!!!

2010-08-24 @ 11:17:01
Postat av: S

Vem är a som du ska träffa.. kan du inte skriva ut namnet?

2010-08-24 @ 14:53:33
Postat av: Katja

Bara så du vet så är how i met your mother en serie inte en film.. och de e min favo serie just nu.. så inget skit snack!! och förresten vem e A. tell me tell me..

2010-08-24 @ 16:43:50
Postat av: BitterFittan

Vart har jag skrivit How i met your mother? hahahah Katja sötnos :P



A????? De är en person, som jag inte vill avslöja än :P Jag vill leka viktig hahaha

2010-08-24 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0