"I'm an excellent housekeeper. Every time I get a divorce, I keep the house."

Nämeeen halllååå nu är ja vaken och hungrig som ett lejon, fyfan jag är ju alltid hungrig men nu är jag sugen på alllt, buffe, pizza sallad, kebab, dolma, thai.


Idag måste jag till banken och hämta ut mina ruttna hundra lappar jag ska handla hem mat för allt, sen ska jag till min mormor och morfar för dom åker hem imorn, i think?!
Jag börjar tolv imorn så varför inte en thai kväll?

Fan va glad jag blir nu ligger vi på över 130 besökare,
Måste fixa till lite små grejer på sidan och lägga till lite reklam åxå ;)

En kompis hade blivit taggad på ett album på Facebook och fyfan vad jag fastnade på de albumet, det va bara sexiga brudar med massa tatueringar, grejen passar inte men de va så coolt.

Här får ni lite smakprov; VARNING dom är kanske snuskiga för er men jag är snuskig ;)









Tara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad finna bilder, tack för insperationen. Jag funderar på att tattuera mig men vet inte vart. Har du några förslag? Vad tycker du är finnt. Brukade följa din anndra blogg men den har lösenord nu.

2010-08-24 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0