Fofinhas specialitet .. Bakning ..

shuuululu.. idag har jag haft fullt upp, vaknade av ett sms av Tara hon skrev och frågade om jag skulle ta tåget den tid vi bestämt, oj flög upp och la en löpning rakt mot tåget.. Tåget var inställt ÅNGEST!  hungrig och trött satt ja själv och väntade tills nästa kom.. åkte och solish sen hem till Samar i Solna och hämtade upp ett par skor till bröllopet på lördag JA du hörde BRÖLLOP! GISSA VEM som ska gifta sig?! .. Hursomhelst, åkte jag hem sen och bakade, här e mitt resultat av min cheescake :).. gooooooooood den blev :) .. Nu ska jag upp till höjden och träffa höjden människor .. puss och nej ni får inte smaka hahahahah BitterFittan, Emma och Tara sluta dregla jag ska baka igen hos tara på söndag kanske? :)


♥Fofinha

Kommentarer
Postat av: ?

Vem gifte sig?

2010-10-05 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0