Fofinha is baaack :)

*Hossst* asså jag håller på att bli dum snart.. jag har varit sjuk i en hel vecka nu,  7 dagar, 168 timmar, 10080 minuter, eeh ah ni fattar moden ( uttalas måwden på engelska dårå).. Hur som helst så jobbade jag faktiskt igår ::::::) min första arbetsdag på en vecka och det kändes woonderbart, träffa mina små bebisar igen ni vet komma in på morgonen äta frukost och fråga lilla mohammed vad han vill äta till frukost, gröt elr smörgås, aah den moden e skön..

Gick hem vid 4 åkte och solade inför the big day yah imorgon ere bröllop!! Jag är fett hypad :D .. Nu sitter jag vaken kl 9 och äter min gröt med hallonsylt, its the shiet.. och jag har sjukt mkt att göra fast min kropp har noll energi och så känns det som att någon slagit mig gul och blå, but u gotta do what u gotta doo....

Solen skiner iaf, så snart jag ska ta min sjuka kropp ner till centrum och handla mat.. Först vill jag dela med av en av mina favorit låtar som alltid gör mig glad föressten SPOTIFY IS THE SHIET , seriööööst vad skulle jag göra utan den.. å ni alla som har min kod , som alltid ska lyssna samtidigt som mig så MIN spoitfy stängs av.. ja har bytt kood ::::) suckeeeeers muuahhaha..  

Här kommer låten jag pumpar varje morgon, enjoooy... :)



Fofinha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0