Emmas första inlägg. ;)

Tjena alla glada!

Haha,, jag vet inte va jag ska skriva är jättenervös.  BitterFittan och Tara skrattar ihjäl sig åt mig, nu ska de lämna mig ifred så att jag kan koncentrera mig. Haha

Helt sjukt att jag ska börja blogga, har aldrig ens tänkt tanken att skriva om mitt liv så att ni kan läsa de.
Men de här är ju annorlunda när vi är fler. eller? :S haha kanske bara en bortförklaring.

Så de är här man skriver sina inre tankar, sina elaka planer, lyckliga stunder och skvaller eller? Mmm,, I liike!

Okej Tara, ta de lugnt du ska få skriva ditt första inlägg nu. Shit hon e helt vild. hahah hon drar datorn ifrån mig.


xoxo Gossipgirl HAHHAHHA (Jag är ju trots allt nybörjare, med torr humor.)

Här har ni en bild på mig i Turklandet, Graaw. Enjooy! ;)




Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0