Emma får fjärilar i magen av att skriva, haha (Taras första inlägg)

Shohooooo Allihoppa!



Inte nog med en blogg så har jag två nu eller den här är en delad vårdnad mellan 4 st.
Designen gick jätte snabbt, först började jag få huvudvärk av att jag igen skulle börja med en ny design men av all erfarenhet så gick de som en blixt.

Nu hoppas vi på att de händer lite grejer i mitt liv så att jag kan skriva på båda bloggarna :P

Synd att inte Sandra O är här och joinar oss men de lugnt för efter de här inlägget så messar vi henne namnet och koden så hon åxå kan slänga ett inlägg från Jakan.

Det här får räcka för idag mer smask kommer snart ;)

Ps. Bitter fittan får ta de lite lugn nu hon har blivit helt vild, hon vet redan vad hon ska börja skriva om, stackars oss hon kommer att skämma ut oss.. hahah
Men vad skulle vi göra utan henne, man behöver någon som provecerar lite så de blir roligare att läsa

Här slänger jag våran älsklings video




Tara

Kommentarer
Postat av: sam sam

hahahah fan vad kul denna blogg kommer jag följa you go girls :D:D

2010-08-23 @ 23:40:16
Postat av: Tara

Yes is the shit!

2010-08-24 @ 00:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0