De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil! :D

Kom precis hem efter en promenad med Donna, var på en helt sjukt lyckad födelsedagsfest. Temat var som Tara nämnde tidigare Sexigt! Alla var verkligen så sexiga. Efter att några åkte hem, började Janni, Riina, Emma och Linda dansa depke, de var sjukt kul att se på. Jag å Sofia var sjukt snurriga av att de dansade runt och runt i en sån liten ring hahha. Ilnaz tog med sig en polare som jag jag verkligen såg upp till. Hans närvaro fick mig att dricka med måtta. Han var ganska tystlåten men bestämd. Ilnaz som hade spytt dagen innan å hela morgonen behövde verkligen honom. Jag tror att jag också ska skaffa mig en sån vän.
Jag hoppas verkligen att Ilnaz ska fortsätta ta med sig Måtta till fester :)

Vill verkligen lägga upp bilder men tyvärr är de flesta för nakna. Sorry, ni får använda fantasin istället ;)

Emma har verkligen smittat mig, har också fått en klump i magen, den gör mig illamående och arg!

Ska kolla en resa till London, vart sugen på att resa dit efter att jag hörde att Soulmas skulle dit! Vill bara bort en weekend, skulle vara så skönt att slippa se samma gamla ansikten. Åka dit och shoppa inför hösten. vill åka nu nu nu.
Vill inte vara kvar här. Snart lämnar jag i alla fall Järfälla ska bli så skönt att kunna ta sig hem utan att behöva åka förbi massa saker som ger en minnen av saker och ting. Det är ganska jobbigt att åka förbi rondellen vid Stäket McDonalds, där splittrade jag tre ekorrsyskon. =( Eller bara åka förbi Shurgard vid Statoilmacken. Allt kommer vara så mkt skönare känner jag. Visst kan jag inte ringa över någon snabbt om de skulle vara någon spindel eller tvestjärt i lägenheten. Men ett upp och nervänt glas fungerar fortfarande ganska bra.

Nää nu har min älskling börjat snarka, så de är dags för mig att sova, fast jag är hur pigg som hest.



Massa underbara SEXIGA pussar från ♥BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk inte på att du körde över ekorrar, va skulle du göra om du körde på en katt som min pojkväns kusin gjorde? Som tur var klarade den sig. En orange bondkatt! Älskar er blogg.

2010-08-30 @ 00:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0