Borde gått när jag kände att hjärtat tog stryk!

Ni måste verkligen se det här klippet hahaha Fyyy va pinsamt!



Brrrrrr......

Upp och hoppa, kanske börjar tidigare idag, då får jag juh gå hem tidigare. Nu är det juu är helg å så, då skulle det vara skönt att kunna ställa om :) Väntaar på att de ska ringa tillbaks :D

Just nu kan jag inte känna av mina fötter, som två isblock fyyy va jag fryyser, det måste vara 14grader här i mitt sovrum :( Men jag måste ta mig upp ur sägen nu, har legat här i mer än en halvtimma.
Lallade lite på youtube och hittade en låt som jag bara älskar. Den är så sann! Jag tror att många kommer att känna med den, sjukt deprimerande också. Men sån musik gillar jag :)





Tara lyssna på den! Får verkligen ont i hjärtat. :'(

BitterFittan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0