BitterFittan har smittat mig med Shopping!

Jag va ute och tog en snabb runda med Akilla medans jag pratade med BitterFittan på telefon, kände hur kallt de va ute, nej asså de va verkligen höst kallt, känns så mysigt på nått sätt.
Vart sugen på varm choklad och massa tända ljus hemma.. från de ena till andra så ville jag komma fram till att jag inte har nån jacka alls, jag menar verkligen de.
Jag gick runt förra vintern med en helt trasig jacka som jag bara kunde knäppa, NOT AGAIN säger jag bara!!!!

BitterFittan ringde mig och sa att hon hade blivit helt besatt av några klänningar hon hade sett på Nelly så jag gick in och kollade, klickade på jackor och då hittade jag två st som jag vill testa hemma, får se sitter dom inte bra så skickas de bara tillbaka, no problem ;)

Gordon Jacket SEK 699, Vero Moda - NELLY.COMValsi Padd Canvas Jacket SEK 599, Only - NELLY.COM

Jag har länge gått runt och tänkt på Vita Converse skor som jag velat ha, jag tycker att dom blir så sjukt snygga när dom är smutsiga och trasiga, hahaha de är ju perfekt för då behöver jag inte slänga dom som jag alltid gör med mina andra skor.. sjuuuuuukt snygggggaaaaa
All Star Canvas Hi SEK 699, Converse - NELLY.COM

Det vart faktist en cool tröja åxå som jag fastna för häromdagen :)

Debbie Sweater SEK 499, Cheap Monday - NELLY.COM


Tara

Kommentarer
Postat av: Sesse

Om du ska ha converse så tycker jag att du ska ha den modellen med låg sula. Dom har jag. Skitläckert!

2010-08-26 @ 07:16:39
Postat av: Tara

Hellu sesse jag tycker om den gamla modellen ;)

2010-08-26 @ 10:14:45
Postat av: micka

nej alltså jag har både converse med låg sula och hög sula och dom med låg sula har gått sönder under, jätte lätt, för dom är väldigt mjuka.

plus att dom vanliga är myyyyycket bekvämare :)

jag har dom där på bilden, go for it ;)

2010-08-26 @ 10:21:04
URL: http://writalist.blogg.se/
Postat av: Tara

Hej mickis hahha kul att du läser den här. Va tycker du?

À jag tycker åxå den gamla modellen är finare, ok hoppas dom är sköna

2010-08-26 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0