Bästa vaccinet!

Hem ljuva hem!
Nu ligger jag här i min underbara iskalla säng, egentligen ska jag vara på jobbet nu, men så äre inte inatt. Hemmahemmahemma ♥

Nu tänkte jag rensa tankarna innan jag lägger mig, så slipper jag vrida på mig miljoner gånger.

Hur mycket skit klarar en människa av att ta? Tänker på de där människorna som aldrig har några bekymmer, visst de kanske är ledsna till och från men de har aldrig gått igenom någon traumatisk kris, fan va skönt de måste vara, de är säkert blåögda. De tror att alla vill deras bästa. Hahaha Antingen så är de för korkade för att inse att människor är onda, eller så har de haft en sån jääävla tur!
Ibland känns det ganska skönt att saker och ting händer när man är ung, för sen när man blir äldre så ska det vända. Men tänk om det aldrig blir bra. Jag tänker också på hur mycket man ska klara av innan psyket tar farväl. Hmm..


Karma! Goda gärningar!

Varför är killar så falska?
När jag var yngre och hade tjafs med mina tjejkompisar, ville jag alltid byta. Ville vara kille. Men nu när jag är äldre och har umgåtts med killar ett ganska bra tag, tackar jag Gud för att jag är tjej. Tacktacktacktack å tack igen. Snackar så jäävla mkt skit! Jag har så jäävla mkt på er, såå mkt. Ni är svaga och fega att ni hellre har en massa falska vänner kring er, än att stå ensamma! Hur kan man välja att umgås med en vän som man ogillar?
Till alla förortskillar Grattis ni har hittat varandra. Fyyyy.... Jag förstår inte att man kan sitta bredvid en så kallad vän och prata i telefon och säga att personen bredvid bjöd in sig själv och berätta om hur mycket man inte tycker om personen osv.  Jag fattar inte att man sen kan umgås. Men ni har funnit varandra, inte bara ni två utan ALLA! En hel jäävla faslk flock!
Alla är inte så, så ni som är bra Grattis och håll er på avstånd. Det där beteendet smittas.


Du tror du kom undan, du tror du är frikänd, men dra inga slutsatser så fort!




Jag vet att ni älskar de låtar jag lägger upp. Njut!



En till grej. Vill vara svensk, vet inte varför men de verkar ha mycket mindre huvudvärk.

♥BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0