Bang my head baby

Hey jag ska börja 11 istället för 9 så skööönt!
Idag va jag och BitterFittanIkea och köpte lite grejer, köpte Linda's present åxå =)
Sen käka vi en sup billig lunch där, helt sjukt 16 kr hahahaa

Jag rog en promenix på morgonen och passade på att hämta ett paket som jag hade beställt på BANGERHEAD för ett tag sen men jag har varit lat att gå ända upp till Kopparvägen för att hämta de.
Dom har sjukt bra priser för hårvård så jag tycker att alla ska passa på att beställa därifrån.

Klicka på länken och kika runt =)





Jag fick en Cosmopolitan på köpet, heey varför inte ;)

REDKEN Real Control Overnight Treat lyxig nattbehandling som omedelbart tränger in i håret och reparerar behandlat och skadat hår under sömnen. Resultatet är mjukt, glänsande och lätthanterligt hår. Särskilt anpassad vård för håret under nattsömnen då håret absorberar näringsämnena mer effektivt under natten.

Matrix red conditioner Vårdande balsam för färgat rött hår. Innehåller stärkande proteiner som förebygger slitage. Återuppbygger och stärker håret med en naturlig känsla samtidigt som det får en skinande glans.

Schwarzkopf Essensity Replenishing Balm Intensivt reparerande behandling för skadat eller färgbehandlat hår


♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0