Att shoppa gör en lycklig... För stunden...

Hejhej bloggen!
Nu ska vi se hur de går att blogga genom min iPhone. Passar på nu när man ändå sitter i den här jäävla trafiken påväg till solarieöarna. Jag kände att de är dags nu, eftersom min fina solbränna från Turkiet är heelt borta. Hoppas jag blir brun då. ((:
Jag är så glaad och lycklig idag eller just nu, för jag har varit och shoppat massa kläder och ett par stay ups som jag ska ha på mig på min vän Lindas kalas nu i helgen. Temat ska bra sexigt. Kul va. ;) Wohoo! Nää nu börjar bilarna rulla igen, så jag får skriva lite mer när jag kommer hem. Gubben bakom mig börjar bli sur för att jag segar på att köra fram.. Haha så jag ska koncentrera mig på körningen.
Bye bye hörs sen. Pusspuss

Emma

Kommentarer
Postat av: vändzon

Du borde inte få köra bil, du är en trafikfara..men förövrigt så är det en jävla fin blogg emma!

Jag ska följa den varje dag*



:)

2010-08-25 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0