Att komma bort lite gör så mycket

Idag när jag kom hem så sprack jag, behöver inte skriva de här utan man kan ju såklart läsa om mitt privatliv på min egen blogg :P
Vill jag flytta nu när jag såg världens sötaste/snyggaste kille som bor mittemot mig?
Jag drog på mig ett par rosa strumpor med hjärtor på och mina låga skor, såg hur fult ut som helst med mina svarta tights och vita Adidas tröja med regnbågs färger på, fyfaaan min toffs va helt ruffsig och min maskara hade runnit av all gråt, men aja.
Träffade på min granne så vi tog en runda runt dagiset med hundarna (3st) så hade jag sett honom åxå gå ut från hans port med sin hund.. vid dagiset såg vi honom och Bettsy (grannens hund) sprang mot hans, Medina och Akilla försökte åxå komma fram och när jag inte har några krafter i mig så glider jag bara fram, han kollar och jag kollar ner för de va skit pinsamt för hur jag såg ut, han måste trott att jag va nån arbetslös piller beroende deprimerad knarkar brud som lever i nån sophög med min Pitbull, men aja vem bryr sig igentligen för från och med nu ska jag fixa mig från topp till tå varje gång jag ska ut och rasta Akilla, haha skoja :P så fråga han hur gammal Akilla va och om jag brukar gå ut med henne där... hmm ;)
Han va skiiiit fin, typ mulatt men inte säker på om han va de ändå.. ? aja men han såg ut som en snäll mulatt hahahha

Samar och Lollo drog för ett tag och BitterFittan kom  med god hemlagad mat och de behövdes verkligen..
Nu ligger vi på soffan och chiiiiiillar.. så mysigt vi har de med massa tända ljus och CSI MIAMI Mitt favorit program, jag tröttnar aldrig.

Hahah vissa underhåller sig med att måla naglarna på sin katt :P






Våran låt

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0